سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمنی اسانسور

هنگام ورود و ورود به آسانسور می توانید از کلیدهای باز و بسته نگه داشتن درب استفاده کنید تا از بسته شدن زودهنگام درهای آسانسور جلوگیری کنید.
یکی از مشکلات اصلی در استفاده از آسانسور، قطعی ناگهانی و پیش بینی نشده برق است. بسیاری از ساختمان های مدرن دارای سیستم برق اضطراری هستند و آسانسورها مجهز به سیستمی به نام Back out هستند که در صورت قطع ناگهانی برق آسانسور را تا یک سطح توقف پشتیبانی می کند. در غیر این صورت، مسافران ملزم به حفظ آرامش و خونسردی خود هستند. از تلاش برای باز کردن و شکستن درها از آسانسورهای جداگانه خودداری کنید، زیرا می تواند منجر به آسیب و حوادث خطرناک شود. کارسلینگ لازم به ذکر است که ذهنیت خفگی در کابین آسانسور به دلیل کمبود اکسیژن یک ذهنیت اشتباه است و اگر به هر دلیلی مجبور شدید در کابین آسانسور بمانید اصلا نگران میزان اکسیژن موجود در کابین نباشید. ماشین. نصب کلید اضطراری در آسانسور یکی از فاکتورهای اجباری ISO-25740 است و در صورت گیر افتادن افراد در آسانسور می توانند با استفاده از این کلید درخواست کمک کنند و منتظر بمانند تا تیم امداد و نجات برسد تا از آسانسور خارج شده و سوار آسانسور شوند. هر اقدامی خودسرانه و عجولانه از جدایی بپرهیزید.
اگر آسانسور بین طبقات توقف کرد، به هیچ وجه سعی نکنید شخصاً از آسانسور خارج شوید. از درب آسانسور دور شوید و در کف آسانسور بنشینید و منتظر باشید تا تیم امداد وارد عمل شود.
زمانی که ساختمان خالی است از آسانسور استفاده نکنید. از بازدیدهای دوره ای و سرویس آسانسور غافل نشوید و با پیگیری به موقع از بروز حوادث ناخوشایند جلوگیری کنید.
برای خرید و نصب آسانسور به شرکت های معتبر و با سابقه کاری خوب مراجعه کنید و در بازدیدهای دوره ای کارسلینگ  از افراد متخصص و ماهر استفاده کنید. با توجه به اینکه بحث ایمنی یکی از مهمترین و مهم ترین موضوعات در زمینه آسانسور است، مردم به شهرت و خوشنامی شرکت های آسانسور برای نصب آسانسور در منازل مسکونی، اداری، تجاری و تفریحی توجه زیادی دارند. مجتمع ها و یکی از معیارهای اعتباری اصلی شرکت های فروشنده و نصاب آسانسور برای اخذ گواهینامه ایمنی آسانسور ISO | ISO-25740 است. به کلیه شرکت های فعال در این زمینه توصیه می شود با اخذ گواهینامه ایمنی آسانسور ISO گامی موثر در جهت افزایش اعتبار کسب و کار خود و بهره مندی از مزایای آن بردارند. ارزیابی و اعتبارسنجی شرکت های اکتشافی پرستاری با ارائه گواهی ایمنی آسانسور | ISO-25740 به شرکت ها و سازمان های واجد شرایط کمک می کند تا رشدی مضاعف به کسب و کار خود بدهند و از طرفی به مخاطبان در انتخاب بهترین و معتبرترین شرکت ها و سازمان ها در این زمینه کمک کند. تحویل می دهد.

پارس لیفت سپاهان