سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاور یونیت آسانسور چیست؟

پاور یونیت آسانسور چیست؟
بالابرهای هیدرولیک این قابلیت را دارند که کابین را از بخش نسبتا کوچکی به نام پاور یونیت جابجا کنند که در واقع یک جعبه فلزی محکم با لوازم جانبی زیادی در داخل و روی آن است.
اجزای اصلی پاوریونیت عبارتند از:

  محفظه روغن (مخزن)
  گروه شیر
  موتور و پمپ هیدرولیک
  داخلی و لوازم جانبی

برخی از ویژگی های واحدهای برق استارت آسانسور:
مجهز به آپشن هایی مانند پمپ دستی، بخاری روغن، ترموستات روغنی، شیر برقی اضطراری، شیر Soft Stop و دو نوع سوئیچ فشار حداقل و حداکثر.

جک و پاور استارت آسانسور دارای گروهی از شیرهای تولید شده توسط کارخانه استارت آسانسور برای هر نوع پاور یونیت می باشد، بنابراین تنظیمات بسیار ساده تری دارد.

کارخانه استارت آسانسور تنها سازنده ای است که با تولید واحدهای برق با شیرهای کنترل داخلی، دسترسی افراد غیر متخصص به شیرهای کنترل حساس را محدود می کند.

آسانسور برقی استارت بر روی پایه ای نصب می شود تا از رطوبت خاک دور بماند و زهکشی روغن آسان است.

با توجه به اهمیت روغن هیدرولیک تمیز، پودر استارت آسانسور دارای در محکمی است که برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار باید بسته شود.

با توجه به حجم و وزن زیاد پاور یونیت های استارت آسانسور، دو قلاب در کناره های پاوریونیت تعبیه شده تا حمل و نقل آن آسان شود.

در داخل محفظه روغن استارت آسانسور پاویلیونیت تعدادی پره داخلی وجود دارد که ابعاد و شکل آنها به طور ویژه برای جلوگیری از لرزش خوب و صدای زیاد و همچنین کف کردن روغن برگشتی طراحی شده است.

غرفه استارت جک و پاور آسانسور بر روی کمک فنرهای لاستیکی قرار دارد که لرزش و ارتعاش را کاهش می دهد.

در پاور یونیت استارت آسانسور در اکثر موارد موتورها در روغن غوطه ور می شوند (مدل های 90E و 90M که باعث کاهش صدا و اتصال بهتر به پمپ می شود.

اکثر برندهای هیدرولیک دارای 3 تا 4 سوپاپ برای بالا و پایین شدن و سرعت کم و زیاد هستند که معادل یک سیستم کنترل دو سرعته است. مدل 90M ابتکار پرفروش پاور یونیت های استارت آسانسور است که با موتور گیربکس کوچک و قیمت بسیار پایین باعث تغییرات مداوم در سرعت کابین شده است.

سیستم HSE توسط Start Elevator برای دسترسی به تقاضاهای جدید بازار و آخرین استانداردهای ایمنی آسانسورها ایجاد شده است. این سیستم شامل گروهی از شیرهای هیدرولیک، سنسورهای جریان، موقعیت سوپاپ، دما و فشار و یک برد الکترونیکی است. گروه دریچه مدل HSE حاصل آزمایش های آسانسور راه اندازی طولانی در تولید گروه شیر موتوری با تنظیم الکترونیکی می باشد. این گروه از شیرها از استپر موتور به عنوان محرک کنترل سرعت استفاده می کنند.

pls